Äntligen lite sol igen :)

Hittills idag har jag varit riktigt duktig! Jag lyckades sova hela natten (utan mardrömmar från den där hemska filmen. Drömde dock om fågelägg. Undra var det betyder?) Jag klev upp i god tid för att gå ut på en morgonpromenad. Det kändes ganska skönt, men jag får ont i huvudet när jag är ute och går. När jag väl kommer hem känns det dock bättre, men jag undrar varför det blir så.

Jag är otroligt glad att det är sol idag! Jag sprang nyss ut i ballerinaskor och utan jacka för att lägga i pengar i parkeringsautomaten och jag frös inte = UNDERBART!

Ska äta lunch nu och sedan ska jag ringa ett ångestsamtal.... Huvva.... Men bara det är över kommer allt kännas bättre :)

Ikväll är det övning med Hosanna Gospel, så jag ska ägna eftermiddagen åt att förbereda inför det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback