Jobblördag

Idag har jag spelat på en vigsel och ett dop. Huvva vad nervös jag var inför vigseln, men det gick bra förutom en miss på slutet, men då hade brudparet hunnit ut så jag kan känna mig nöjd.

Jag hann bara äta frukost idag så hela eftermiddagen har jag längtat efter mat! Jag kom på att jag hade rester hemma från middagen igår och en normal människa skulle nog sätta sig och äta direkt när hon eller han kom hem och var hungrig, men jag hade disk och lite städning att göra så jag gjorde det först, sedan kunde jag äta. Känns mycket roligare att äta om det inte är kaos i lägenheten och veta att man måste ta hand om massa disk efteråt. Nu kan jag bara ta det lugnt resten av dagen/kvällen och kurera min förkylning  som sakta försöker krypa sig på.

Detta är alltså gårdagens middag! Jättegod! Gillar att det både är broccolli och avokado i!

Ska absolut laga denna rätt fler gånger!

Efter hockeyn och seger som det faktiskt blev (så mycket förstod jag iaf) fixade jag efterrätt! Chokladfondue :)

 

Jättegoda jordgubbar som blev ännu godare när de doppades i mörk choklad! :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej!

Jag älskar broccoli över allt annat och nu när jag såg din mat blev jag sjukt sugen på att prova det där receptet.. Så min fråga är alltså om du har lust att dela med dig av hemligheten bakom denna fantastiska maträtt? =)



Ha det bra!

2011-04-09 @ 17:41:09
URL: http://jojjsen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Jag hittade receptet på allt om mat http://www.alltommat.se/recept/Pasta-med-gront-och-varm-fetaostsas-11147

Tycker absolut att du ska testa denna maträtt om du älskar broccoli :)

2011-04-09 @ 18:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback