Kändes lite ovant!

Ikväll har jag sjungit i en stor gospelkör! Det ska ju vara ett stort gospeltåg i Sundsvall sista april då fontänerna startas! Kommer bli hur bra somhelst och ikväll hade vi en gemensam övning med alla som ska vara med och eftersom det inte är jag som leder detta får jag vara med och sjunga i kören och det känns jätteroligt, men samtidigt lite ovant?! Det var flera år sedan jag sjöng i en gospelkör! Men det kändes väldigt mäkigt med alla röster så detta ser jag fram emot. Jag skulle dock aldrig byta bort mitt körlederi mot att få börja sjunga i kör igen :) Leda kör är underbart! :)

Igår hade jag lära känna varandra/sammanhållningspass med min feelgoodkör och det var jätteroligt, tycker jag iaf! Det verkade som att de tyckte om det också och jag tror att alla namnen ÄNTLIGEN fastnade! :) Det visade sig även att kören består av fantastiska textförfattare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback