Kommit av mig lite

Det är fullt upp med det mesta just nu så jag har inte jättemycket inspiration till att blogga. Men den kommer nog tillbaka snart!
Jag är ju ledig i påsk så då finns det massa tid över :)

Just nu ligger allt fokus på Välgörenhetskonserten i Granloholm på lördag! Vi samlar in pengar till HELA VÄRLDEN och det är ju en otroligt bra grej så kom dit! Det kommer blir ett varierat musikprogram kan jag lova. De som medverkar är: Last leaf, Filip de Bésche, Feelgoodkören, Gustaf Blix och Klas och jag :)
Det kommer vara lotterier, försäljning av hembakat och rättvisemärkt, samt fikaförsäljning! :)

Nu måste jag öva orgel. Snart bara en månad kvar till examensprov och jag ska åka till Mellansel imorgon för orgellektion! Stress...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback