Lyxfru?

Okej, jag är ju inte gift, men kände mig som en riktig lyxfru på ansiktsbehandlingen.  Jag låg där i ett vitt rum, insvept i filtar och handdukar. Nog för att behandlingen var extremt plågsam från början. Det kändes som att hela ansiktet skulle frätas bort. MEN vill man vara fin får man lida pin och efter halva behandlingen fick jag en skön ansiktsmassage som kändes väldigt lyxig. Jag har kämpat med min hy i MÅNGA år nu så jag hoppas verkligen att detta fungerar. Efter det här har jag nog provat allt! Jag ska dit om en månad igen så då får vi se om det blivit någon skillnad. Hoppas!

Annars blir det fredagsmys i min ensamhet ikväll.... What to do när min kärlek jobbar? Men det måste han ju få göra :) Det blir lördagsmys imorgon istället!

Mamma är på middag i Sundsvall ikväll så hon kommer förbi och gör mig sällskap lite senare. Det blir trevligt! Under tiden ska jag roa mig med Talang och måla naglarna och undvika speglar. Just nu ser jag ut som prickigkrov... MEN jag ska inte klaga. Känner mig renare än någonsin i ansiktet och har på mig massa krämer som  luktar gott :)

Hmm.... kameran strejkar fortfarande (jag glömde köpa batterier).. Har en bild här på hur mitt kök ser ut så det får bli dagens bild här.

Kanske inte världens största kök, men jag tycker att det är mysigt. :) Vid bänken har jag ett fönster ut mot gatan så jag har full koll när jag står där och lagar mat eller bakar (som jag gör så ofta). Ett framtida projekt är att jag ska få upp micron på väggen!


Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Det ser väldigt fint och mysigt ut. Vad bra att du känner dig lite lyxig ibland med.

2011-04-01 @ 17:46:34
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Postat av: Sanna

Tack så mycket Harriet :)

2011-04-01 @ 18:24:19
Postat av: Emelie

Hej Sanna! Vad gjorde du för dunderbehandling och funka de bra? Ja ha ju själv dålig hud i perioder och är sugen på någon slaga behandling :) Ha en underbar vårvecka!

2011-04-12 @ 22:49:35
URL: http://stumpelumpan.se
Postat av: Sanna

Hej Emelie!

Jag var på bellevisage så kolla in deras hemsida ww.bellevisage.se :)

2011-04-14 @ 19:29:40
Postat av: Sanna

www.bellevisage.se ska det stå :)

2011-04-14 @ 19:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback