Musikcafé

Det blev ett lyckat musikcafé med Hosanna Gospel ikväll. Jag hade iaf otroligt roligt och  det såg kören också ut att ha. :) Snacka om att jag är lyckligt lottad som får leda körer! Vet att jag tjatar om det ofta, men det är verkligen något speciellt. Jag får så otroligt mycket tillbaka från dem när jag står där och viftar och hoppar och har mig! Det är så otroligt häftigt att se och höra Hosannas utveckling sedan vi startade för ett och ett halvt år sedan :)

När vi övade igenom några sånger innan spelningen idag kom det fram en liten flicka till mig och sa "Jag tycker att ni sjunger för högt, så jag vill att ni slutar". Efter en stund kom hon tillbaka igen och sa "Får jag vara med. Jag är också bra på att skrika". hahaha, ja vad ska man säga?

Under fikat var det lotteri och det var många i kören som vann. Jag fick ett pris från en underbar körmedlem så jag blev jätteglad :)

Min fina nya blomma :)

Nu blev jag sugen att ha något rosa och gult på mig någon dag :)

Är grymt trött nu, så jag ska nog lägga mig och somna till en film :)

Trött men glad och ser fram emot att det är fredag imorgon = fredasmys och jag ska laga middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback