oj oj oj.......

Klockan är 02.28 och här sitter jag!
Vaknade av världens liv utanför fönstret och blev tvungen att kliva upp och kolla vad det var. Det var en tjej som var fruktansvärt arg på någon och verkligen gallskrek svordomar. Lite längre nere på gatan stod tre killar och lyssnade på detta...
Jag säger då det... Det är ju knappt torsdag.
Plus att jag drömde en läskig dröm innan jag vaknade så jag har legat och bitit ihop käkarna helan tiden = massiv spänningshuvudvärk.
Nu är det lika bra att jag håller mig vaken en stund till för snart kommer min kärlek med bussen. Det är ju iaf något positivt under denna konstiga natt.
Nu verkar det dock ha lugnat ner sig. Detta är första gången som jag har vaknat av något sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback