Pysselsugen!

Jag förstår inte vad det har tagit åt mig! Jag är så otroligt sugen på att pyssla med något! Typ sy kuddfodral, fixa pianopallen (som jag fortfarande inte har hämtat) med mera. Jag har aldrig sytt kuddfodral med dragkedja tidigare (bra att kunna så man kan byta fodral om/när man blir less). Det måste jag lära mig. Jag vill lära mig sy överhhuvudtaget! Har hittat världens bästa/passande tyg till mig som jag ska få hjälp att sy en klänning av. Snacka om att man kan komma billigt undan om man syr själv. Denna klänning (tyg+mönster+tråd+dragkedja) kommer kosta mig va 150 kr. Tyget gick på 30 kr så om jag hade haft mönstret sedan tidigare hade det ju blivit galet billigt!

Jag kommer visa klänningen här på bloggen såklart när den blivit klar, men just nu väntar jag på att mönstret ska komma.
Undra när jag ska ta mig iväg och hämta pianopallen?! Nu har jag dock två fullproppade arbetshelger framför mig så det lär dröja ett tag till... =/

Imorgon sjunger Hosanna Gospel på Musikcafé i Hässjö församlingshem! Kom dit och sjung/klappa/hoppa med i gospelns fantastiska värld! Det börjar klockan 19.00! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback