Söndag....

Jag har ju som sagt en ledig helg och det känns skönt. Igår hade vi lördagsmys med spontant restaurang besök! Jag tycker att det är så underbart när man bara gör något utan att planera det innan. Det blev en perfekt och lugn lördagkväll. Vi hyrde även film och var inställda på att det kunde bli intressanta diskussioner när det gällde val av film. I ett försök att kompromissa hittade jag en film som jag tyckte verkade spännande. Fick för mig att det skulle vara någon typ av halvläskig svensk deckare (läste inte så himla noga). Vi hyrde den och två filmer till :)

Jag satt spikrak i sängen under de första fem minutrarna av filmen. Sedan la jag mig ner framför Klas och låg där i några minuter tills jag  insåg att det var en rysare vi hade hyrt. Då la jag mig bakom honom och hann ligga där i några minuter tills han upptäckte att jag låg och blundade för att slippa dö av skräck. Det blev tvångsplatsbyte igen för att få mig att titta på filmen och jag hamnade framför igen.
Jag kan inte påstå att filmen var tråkig. Jag låg ju på helspänn hela tiden, men jag kommer aldrig se om den igen. "En fyra för tre" fick sedan snurra på tills jag hade somnat. Huvva! Jag drömde inga mardrömmar dock, men lovar att jag kommer göra det inatt när jag ska sova själv. Jag MÅSTE hitta min Sunes sommar-dvd och titta på den innan jag somnar ikväll!

Idag har jag hunnit med att gratta Jonas som hade namnsdag i tisdags! Han fick två (eller tre filmer blev det ju) av mig. Han skulle bjuda mig på namnsdagsfika sa han, men det var jag som fick köpa med mig! :) hahaha det tycker jag var en smart grej :)

Så här glad blev han iaf! Vi hade sett tvåan och trean på bio och jag minns att han gillade dem. Vi hann se lite av tvåan innan det var dags för mig att åka :)

Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Vilken go kille.

2011-04-06 @ 22:34:29
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback