Vårtecken!

Nu ni! Nu har jag haft en brottningsmatch med soffan! Det är verkligen inte lugnt och harmoniskt att byta klädsel på den, men nu är det gjort och jag känner mig riktigt nöjd och lägenheten känns vårig!

Här kommer före och efterbild :)

Svart och rosa har jag haft större delen av vintern förutom under advent och jul då hade jag svart och rött. :)



Nu är det ljust, ljust, ljust!

Jag älskar verkligen dessa mattor och är så glad att jag hittade en i svart och en i den perfekta rosafärgen :)
Det behövs ju egentligen inte mycket för att få en liten förändring i hemmet. En bukett med rosa tulpaner hade passat perfekt till detta! :)

Kommentarer
Postat av: Z

Wow, jag har inte ens märkt att soffan har varit svart hela vintern :) SKyller på att jag är färgblind^^

2011-04-04 @ 21:13:16
Postat av: Sanna

hahahaha! Varför är jag inte förvånad? :P Tänk att det krävdes en före och efterbild för att få dig att se det :)

2011-04-04 @ 23:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback