Giftemål :)

Jag har varit otroligt duktig på att vara tyst! Jag har varit tyst sedan första advent! I onsdags kom ringarna och då kunde vi ÄNTLIGEN visa att vi är förlovade och ska gifta oss :) Jag är helt klart den lyckligaste människan i hela världen och är förlovad med världens finaste, bästa, underbaraste, snyggaste, snällaste människan på denna jord. Lycklig lycklig lycklig! :) Jag kommer inte skriva här på bloggen hur själva frieriet gick till. Sånt vill jag berätta "live" :) Min mun går i ett nu bara man frågar om förlovningen så det är inga problem :)



Våra fina ringar :) De passar oss perfekt :)


Kommentarer
Postat av: Malin!!!!!

Åh!! Jag är så glaad för er skull!!

2011-12-18 @ 10:16:49
Postat av: Sanna

Tusen tack :) Känns så underbart :)

2011-12-19 @ 23:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback