Heeeeeeeeeeeeeelg!

Äntligen har även vi fått helg! Denna "helg" har varit fullknökad med julkonserter för oss båda! Igår var det konsert med Hosanna gospel och ikväll hade jag konsert med feelgoodkören samt Klas som solist och Jesper som pianist i Granloholm! Både konserterna blev hur bra somhelst och jag är så stolt och tacksam över mina körer! Ikväll sjöng jag och Klas "The prayer" tillsammans och det blev väldigt uppskattat! Känns hur bra somhelst inte så ofta jag sjunger solo nuförtiden tyvärr...)! Ryktet om att vi var nyförlovade spred sig även i församlingen, vilket gjorde att alla tyckte att det var extra fint! :)
Det var otroligt härligt idag när vi övade med kören och helt plösligt lägger en körmedlem märke till ringen och smyger fram till mig och viskar "har ni förlovat er?" När jag svarade ja började alla applådera! :) Underbart! :)

Nä, nu ska jag och min fästman (måste känna hur det känns att skriva det och det känns underbart och helt självklart!!) äta sen middag och kolla på sista avsnittet av "Allt för Sverige".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback