julen

Julen som jag trodde skulle bli en aning kaotisk blev fin! Jobbet gick hur bra somhelst och julspelsmusikalen Drömmen av jul blev en succé. Jag är glad att jag står på mig när jag får idéer och att jag håller fast vid dem även om kanske inte alla tror lika starkt på dem som jag själv gör. :) Säger som mormor alltid sa "Tro på dig själv och ta ingen skit". Uttrycket "Ta ingen skit" började hon använda när Grynet hade sin show på tv för massa år sedan. Det var vårt gemensamma favoritprogram :)

Julaftonen spenderades hemma i Häggdånger! Mysigt, härligt och bra, men jag var lite trött efter julspelet :) Åkte iväg på kvällen och jobbade på midnattsmässa!

Jag fick jättefina och bra julklappar! Dyker nog upp någon bild med sammansfattninga av dem inom några dagar om jag har batterier till kameran.

Resten av julhelgen spenderades i Frök med massa mat, wii, sällskapsspel och sena kvällar :)
Trevligt, trevligt! Vi spelade bland annat ett spel som jag fick av mina svärföräldrar, "vuxenpoäng"! Hur roligt somhelst och det visade sig att jag är några år äldre än Klas. Han blev 14 ena gången och jag blev 18. Man blev ganska ung hur man än svarade så själva uträkningen var nog lite mysko!

Nu är vi tillbaka hemma hos oss och idag ska vi ge oss iväg på Mellandagsrea :) Får se om det blir en ny telefon för min del :) Den jag har nu driver mig till vansinne!

Idag fick vi ett jättefint kort från min mormors bror och hans fru i Finland :)
"Till de förlovade"
"Ju mer man ger av kärlek dess mera kan man ha kvar.
Här gäller inte regeln att den som spar han har".

Detta kortet gjorde min dag! :)


Kommentarer
Postat av: Bror

Fina ord från Finland!

2011-12-28 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback