åh vad jag önskar att jag vill blogga!

Min inspiration till att blogga har försvunnit helt och hållet. Har några nya bilder på datorn nu så jag lägger upp dem så får de tillsammans med meningar sammanfatta den senaste tiden!

Jag har lekt 50-tals hemmafru. Fick ett infall bara :)

 

Här sitter jag och är jätteladdad inför mitt sista examensprov i Mellansel!

Jag klarade det! Jag var fruktansvärt trött/småförkyld så det är därför jag ser ut som jag gör på den där bilden...

 

Här är jag på Gökotta i Barsviken tillsammans med mamma. Det är tradition. Vi har typ alltid gått på det och i år var det ju dessutom bra väder!

 

Examensfest! Jag och Klas sjunger "All I ask of you" från Phantom of the opera :)

Det blev även några musikhandledarlåtar och de flesta hakade på så det var kul! :)

Otroligt fin och god tårta :)

Sedan blev det lite allsång :)

Har även hunnit med att fira min kusin som tagit studenten. :)

OCH idag fyller jag 26 år, eller ja nu är det ett nytt dygn men ni fattar. :)

Jag har jobbat större delen av dagen, men det var bara trevligt! Ett par dop och vigslar. Det var dessutom svalt inne i kyrkan så jag gick ut och värmde mig under mina korta raster innan det var dags för nästa dop eller vigsel :)

Jag har fått jättefina presenter och min pojkvän är helt enkelt bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback