Inredning!

Inredning är ju något av det roligaste jag vet! Igår när jag och Tomas hade kvalitetstid sprang vi runt på IKEA och jag fick några idéer till den nya lägenheten! Jag gillar verkligen Shabby Chic så det kommer nog finnas en hel del av det hemma hos oss och eftersom den stilen påminner en del om "sommarstuga" så vet jag att även min sambo kommer att godkänna denna typ av inredning! :)

Ikväll har jag absolut ingenting att göra i min ensamhet, men till min glädje är det faktiskt Äntligen hemma på tv nu! Jag såg ett avsnitt förra veckan och fick ett jättebra tips! Jag behöver bara en pall nu som jag får måla om så kommer det att bli perfekt. Idén som jag fick igår på IKEA har med ett sminkbord att göra :) En väldigt billig varriant som jag tror kommer passa perfekt i vårt sovrum:)

Jag ska försöka komma ihåg att fotografera när vi väl börjar flytta in och lägga upp bilder här på bloggen och förklara hur och varför jag inreder som jag gör :) Alltså kommer bloggen handla en hel del om inredning i sommar, men vi ska även ut på ett litet äventyr i juli som jag hoppas att jag överlever, vilket också kommer att bloggas om såklart :)

Nu ska jag jag ge min uppmärksamhet till tv:n och bli inspirerad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback