Kvalitetstid!

Idag har jag nyttjat min julklapp som jag fick av min vän Tomas. Jag fick nämligen en shoppingdag på birsta med lunch, fika, middag och en entusiastsik vän som inte skulle gnälla det minsta! :) Det gick riktigt bra! Vi började med IKEA och jag fick lite idéer inför flytten i augusti. Jag längtar!
Sedan sprang vi runt på massa affärer och jag hittade några reafynd! :)

Vi fick ett infall att ta hål i örat (bara så där). Vi tog ett varsitt uppe på örat, alltså inte örsnibben. Jag hade fått för mig att det skulle knaka och göra döont så jag fick börja för att inte fega ur. När hon väl gjorde hålet sa jag bara "JAHA!" Det gjorde ju inte alls ont :) Fick det av Tomas i födelsedagspresent :)

Nu är vi helt slut efter allt springande så nu blir det till att slappa och spela spel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback