Äntligen!

Från den dagen jag flyttade till Sundsvall har jag gått och tänkt att jag MÅSTE köpa en vit sängkappa till min säng. Jag har nämligen ett förråd under sängen. Blir lätt så när man bor i en 1,5 och har mängder med saker.

I söndags fick jag en överraskning av mamma bara så där! :) Gissa vad det var?! EN VIT SÄNGKAPPA! OCH vitt påslakan med tillhörande örngott! Lycka! :)

Det första jag gjorde ikväll när jag kom hem från jobbet var att sätta fast sängkappan (fattade egentligen inte hur man skulle göra, men gjorde på ett eget uppfunnet sätt, vilket fungerade för än så länge sitter den kvar) och bädda rent med det nya vita, så inatt kommer jag sova i ljus :)

Titta så fint det blev och verkligen ljusterapi på hög nivå! :) Nu ska jag bara hitta ett passande överkast till detta och några fina kuddfodral. Ska kanske ge mig på och sy själv? Vi får se :) Man kan iallafall inte ana kaoset under min säng :) Borde kanske ha tagit en fore och efter bild, men hade skämts för mycket då. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback