Bor det ett spöke hos mig?

Bland de första inläggen skrev jag att jag skulle fotografera i min lägenhet och visa hur jag bor och har inrett. Jag Dessa två kort som jag tänker visa nu blev jag inte ett dugg nöjd med, men om ni tittar noga så finns det något mystiskt med på båda bilderna.



Ser ni 8:an på väggen?



Syns även på denna bild!

8 är ju tecknet för evighet om jag har fattat rätt.
Jag har kollat om det kunde komma från lampan eller något, men det är helt omöjligt! Om jag tittar på väggen nu på exakt den platsen ser jag då ingen 8:a.

Kommentarer
Postat av: malin

är det inte från borden då?:)

2011-03-18 @ 11:55:56
Postat av: Sanna

Tror du?? Men det blev ju bara så på två bilder... hmmm.. jag vet inte :P

2011-03-18 @ 15:45:37
Postat av: malin

men om man tittar på pälsen/pläden/filten så ser man att den skymmer en bit av bordet, precis som på väggen och sen är ju ljuslyktorna hålen i "åttan"

hehe :)

2011-03-18 @ 15:53:16
Postat av: Anonym

Jag gillar ändå tanken evighet ;)

2011-03-19 @ 00:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback