Det blev en underbar söndag!

Söndagen började med kaos. Det visade sig att Hosannas trummis blivit sjuk och vi hade ingen ersättare så efter en hel dels pusslande slutade det med att basisten fick spela trummor, han som skulle sköta ljudet fick spela bas och vi fick akut ta in JN Audio Solutions till att sköta ljudet! Himla tur att alla kunde ställa upp så det löste sig!

Det blev en stor kör med 70 sångare och det var så roligt! Jättekul att få leda en sådan stor kör och det lät otroligt bra om dem! Hosanna sjöng även några låtar från sin repertoar och det lät så bra och energin bara flödade! Jag är så stolt :)
Från kl 13-19 var jag helt uppe i varv och körde minst 100% hela tiden, så resten av kvällen blev väldigt lugn :)


När jag kom hem till min kärlek blev jag bjuden på detta:




Påskmust, kex, ost, päron och avokado!
Han tyckte att vi förtjänade det efter en krävande/tuff men såklart rolig arbetsdag och det håller jag med om :)
Kändes väldigt lyxigt och en perfekt avslutning på en underbar söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback