en liten fortsättning!

Gårdagen bjöd ju på ett underbart väder och efter en liten sovmorgon (jag tycker då att sova till kl 9.30 kan klassas som sovmorgon, men finns andra åsikter där) gav vi oss iväg till en sjö för att angla. Jag tror att jag har varit med om det förr också för kanske 20 år sedan (usch vad gammal jag låter nu), men jag minns inte så mycket av det.


 

Så här fint var det på sjön och otroligt varmt! Jag hade nästan för mycket kläder på mig. Denna dag fick jag ingen fisk när jag pimplade, men såg på när de andra drog upp några gäddor.
Det blev även kaffekokning och korvgrillning på isen.

Jag älskar den där kaffepannan! Hur cool somhelst och ser ut som något man skulle ha haft när man var liten och klädde ut sig till påskkärring.

Mot eftermiddagen lämnade vi Hammarstrand och åkte till Frök för en mysig melodifestivalkväll. Jag har verkligen haft det härligt denna helg! Jag har det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback