Fredagsmys

Ikväll är det fredagsmys på hög nivå. Klas kom hit för en stund sedan och jag hade middagen redo på bordet. Hade hittat ett recept med tonfisk i en tidning och det blev rätt bra faktiskt :) För första gången i mitt liv hade jag en skvätt i vin i maten och det känns som vuxenpoäng.

Nu övas det piano här, medan jag ligger på golvet och bloggar. Min dator står alltid på golvet... För lat och glömsk för att komma ihåg att köpa en router... eller jag prioriterar att komma ihåg annat istället tror jag.

När mamma bodde i min lägenhet för ett tag sedan så lämnade hon en överraskning i frysen och den ska ätas ikväll :)



En chokladmousse och hallontårta :) På en rosa tallrik såklart :)
Den ska nog ha tinat klart lagom til Let's dance som vi ska se. Kanske inte allas favorit program, men jag envisas med att vi ska se det och det slutar alltid med att Let's dance är på, men jag babblar och kommenterar kläder och kommer in på massa annat prat och vi missar själva prgrammet totalt, men det gör inte så mycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback