ganska ointressant

Jag har verkligen inget speciellt att blogga om idag. Min kamera har slut på batteri också, så jag har inga nya bilder.. Hmmm... Kan passa på att informera om att Lyckliga Lotta (blomman) som jag fick i slutet av februari fortfarande lever! Den blommar jättefint och har flera nya knoppar :) Känner mig otroligt nöjd. Detta är nytt rekord för mig!

Nu har jag helg så jag ska fira det genom poppa några popcorn och kolla på Halv åtta hos mig på play! Play är en himla bra uppfinning! Skulle aldrig hinna se några tv-program annars.. :)

Imorgon ska jag ta mig iväg till gymmet och på eftermiddagen blir det ansiktsbehandling som jag verkligen hoppas fungerar på min envisa hy... Kan bli en skön dag inser jag nu när jag skriver detta. :)

hahaha, vilket ganska onödigt blogginlägg egentligen. Ska skärpa mig! Får sätta igång att baka eller något så jag kan komma med några tips och kloka idéer.
Ska hämta pianopallen på lördag (bestämmer jag nu)! Så i helgen kanske det dyker upp en pianopall makeover här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback