Han låg nog lite risigt till...

Ibland när jag känner att jag behöver fylla på med lite ny energi och råkar vara på stan så går jag in på en blomsteraffär och in bland alla blommor i blomsterkylen. Det doftar ju helt underbart där och jag blir så glad när jag ser alla fina blommor och alla färger.
Idag var en sån dag och efter min påfyllnad av energi och harmoni möter jag en karl som kommer springandes (långt ifrån harmonisk) och pratar i mobil: "Ja, jag kom ju hem nu och kollade i kylen och såg att det stod en tårta där. Jag frågade frugan om det var något särskilt. Jag fyller år, svarade hon."
hahahaha, han låg nog risigt till som sprang till blomsteraffären i full arbetsmundering. Måste ha varit en ganska obekväm situation för stackarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback