Härlig vinterdag med touch av vår!

Jag började dagen med att vakna av kor som lät tillsammans med massa fåglar (testade Zackes nya väckarklocka). Det var en väldigt harmonisk väckning :) Lite väl harmonisk för vissa kanske som tänkte somna om igen, men då är det ju himla tur att jag är morgonpigg och kan ta rollen  att vara den dryga väckarklockan som är jobbig och inte ger sig tills man kliver upp och stänger av den!

Efter frukost blev det promenad med mamma i det härliga vädret och direkt efter det blev det skidtur på lägdan och tjärn här i Häggdånger :) Otroligt bra glid på skidorna idag! Självklart hade jag klätt mig för mycket (som vanligt) så jag svettades som en gris och blev trött snabbt! Särskilt när Zacke gick in för att vara personligtränare och jagade på mig bakifrån, så när jag inte kunde känna mina ben längre och det smakade blod i munnen gav jag upp och gick hem. Känner mig otroligt nyttig idag iaf och det är skönt!

Tar en bild från mammas vinteralbum så ni får se hur fint det är en vinterdag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback