Inte min dag på stan idag

Nu blir det lite gnäll här!

Var ute och tog en eftermiddagsfika med en kompis på stan och bestämde mig för att fika något högst onyttigt som såg jättegott ut. Jag tänkte att efter gårdagens träningspass (gospelkördagen) kunde jag unna mig det. Det visade sig att den var asäcklig och jag kunde endast äta tre skedar av kakan... Misslyckat!
Sedan gick vi en sväng på stan och jag har inte shoppat kläder på två månader så jag var lite sugen på att hitta något nytt. Dagens mode visade sig vara bra för min ekonomi, men dåligt för min själ. Jag får ont i själen av alla beiga (hur stavas det?!) och bleka färger och får ingen lust att shoppa alls. Det blev alltså inga nya kläder.
SÅ, det var inte min dag på stan idag... Eller det beror ju på hur man er på det hela. Jag sparade ju pengar så det kanske var bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback