Ledig måndag

Jag är ju oftast ledig på måndagar och det är himla härligt för då behöver jag inte ha någon söndagsångest! Idag har jag verkligen haft en lugn dag och den började med ett lunchmöte som var riktigt trevligt och som Hosanna gospel kan få ut något roligt av! :)

Har ju även varit på bokrean (som jag visade i ett tidigare inlägg idag)

Ikväll har jag roat mig med att försöka få i Prince maskmedel och det var långt ifrån lätt. Han försökte hugga av mig fingrarna och blev väldigt arg så efter x antal försök gav jag och mamma upp och nu ligger tabletten i hans mat...

Har även kollat på kvällens avsnitt av Ullared. Jag vill absolut dit någon gång! Särskilt nu när jag såg att de ha massa väggord och lampskärmar och grejer. Men att släppa lös mig där skulle kunna bli lite farligt ;)
Det är ju faktiskt något av det roligaste som finns att pyssla ihop ljus och grejer så det blir fint och harmoniskt i
hemmet

 



Jag är utan överdrift smått beroende av ljus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback