Nu har jag varit lite lat

Eller lat har jag ju egentligen inte varit. Jag har inte haft så där jättemycket med tid över till att blogga.
En kort sammanfattning: Firade brorsan som fyllde år i lördags och det var trevligt! Köttätande växten blev den bästa födelsedagspresenten tror jag!

Alltså, den ser ju lite småläskig ut, men den är ju samtidigt cool. Jag har massa blomflugor här så jag skulle också ha användning för den!

 

I full färd med ett undersöka den köttätande växten. Den var tydligen VÄLDIGT intressant :)

 

Lite senare under kvällen roade vi oss med att titta på nya säsongen av Körslaget. Jag tror att det kan bli en bra säsong. Några av körerna var riktigt bra! :)

Jag och Jonas blev lite inspirerade av Let's dance av någon anledning och gjorde en egen version av "dödslyftet"

Graciöst värre! Nu väntar jag bara på att Tv ska ringa och be mig medverka i nästa säsong. Skulle bli succé. Jag är ju ungefär lika vig som en staty. Men lägg märke till min vinklade tåspets! Pluspoäng där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback