Träningsdags!

Jag skrev ju här för någon vecka sedan att det är dags för mig att komma igång med träniingen igen och att detta skall påbörjas under vecka 11 som nu råkar vara denna vecka. Jag känner mig inte alls särskilt peppad eller jo kanske lite ändå.

Jag har varit på stan en sväng idag och fyndade denna bok på rean, så nu ska vi bli vältränade här!

Den verkar riktigt bra, men vissa övningar ser ju nästintill livsfarliga ut och kräver nog att man litar på varandra fullt ut. Jag har ju en tendens till att vara lite försiktig av mig och är lika vig som en byrå så detta kan bli intressant. Jag tror att det är lättare att träna för mig om jag har någon att träna med och vissa av dessa övningar kan nog bjuda på en hel del skratt! Det finns 8 olika hemträningsprogram i boken och jag tror att det är klokast av oss att börja med den lättaste för min skull eller ja bådas skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback