Underbart härligt humör.....

...... NOT!
Jag vaknade av att jag var på dåligt humör så dagen kunde inte börja mycket sämre. Jag hatar sådana dagar för det känns inte ens värt att försöka göra något. Nu vet jag ju att detta humör kommer lugna ner sig lite under dagen, men just nu är allt katastrof. Jag har bytt kläder två gånger denna morgon. Först försökte jag tänka att jag skulle ha på mig lite färg så saker och ting skulle kännas roligare, men icke. De röda strumpbyxorna åkte av och ersattes av svarta leggings. Hade såklart somnat med blött hår så det är bad hairday deluxe. Tänkte ha det utsläppt först, men det gav jag också upp så nu har jag en slarvig knut istället och t.o.m den känns misslyckad. Sminket verkar inte heller hjälpa. Dagens utstrålning inifrån gör att jag ser grå ut (enligt mig själv iaf).

Usch vad negativ jag känner mig nu som sitter och klagar här, men som sagt.... Det blir bättre under dagen. Jag kommer bita mig mycket i läppen för att inte slänga ur mig massa ogenomtänkta kommentarer från min irritation och jag ber om ursäkt i förväg ifall något smiter ut ändå.
Älskar den här tiden i månaden.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback