Diet nr 1 avklarad!

Jag har överlevde mina 14 dagar med den från början grymma dieten som jag aldrig trodde att jag skulle klara av att fullfölja! Men det gick! Min värk har dessutom så gott som försvunnit så detta har ju gett resultat :)
Efter ett besök hos min näringsterapeut idag har jag fått en ny diet, men en betydligt snällare sådan! Jag får äta gluten/laktosfria produkter och flera småsaker som hallon och nötter (som jag var tvungen att undvika i diet nr 1)  så det känns bra! Socker ska jag fortsätta att undvika dock, men jag blev så otroligt glad över att höra att jag får äta nötter, fruktjuicer (ej koncentrat) och glutenfri pasta med mera :) Jag fick ett nytt äckligt pulver... Inte lika äckligt som det förra, men ändå. Känner mig duktig som klarar av att dricka det! :)

Hmmm finns det sockerfri choklad för nu får jag äta kakao igen :)
Har känt mig riktigt pigg idag :)

Alltså ursäkta mig men vad håller de på med på tv? Kollar Eurovision och det är ju inte många som sjunger så där jätterent..... Jag får ont i själen...

Imorgon ska jag dyka in bland de glutenfria hyllorna på affären och se om jag hittar något spännande där :)

Detta är helt otroligt men jag tänker faktiskt fortsätta att äta havregrynsgröt med blåbär och ett stektägg på mornarna :) Det håller man sig mätt på länge.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kika hä; http://www.sockerfri.com/

Nånting kul borde du kunna hitta. Hoppas det går lika bra med din nya diet, som din gamla :)

2011-05-12 @ 08:55:31
Postat av: Sanna

Tack så mycket! :)

2011-05-12 @ 20:23:31
Postat av: Gun-Britt

Var har du hittat den näringsterapeuten? I Sundsvallsområdet, eller?

2011-06-19 @ 23:13:29
Postat av: Sanna

Ja, eller jag går till henne när hon jobbar i sundsvall, men annars så bor hon faktiskt i Härnösand :)

2011-06-19 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback