Full fart framåt :)

Nu är det en intensiv vecka, men än så länge känns det bra. Igår var jag ledig!  Eller ledig och ledig, jag åkte till Mellansel för en sista orgellektion innan mitt examensprov. Jag känner mig minst sagt nervös och spänd inför provet. Jag vet att jag kan mina stycken, men jag är så rädd att allt bara ska låsa sig i huvidet pga nervositet och stress... Jag borde absolut inte tänka så, men det är svårt att inte göra det. Jag kommer öva järnet denna vecka och ska tvinga mig själv till att spela upp mina examensstycken för några personer, bara för att utmana nerverna... huvva... Det komiska är att det stycket som jag är mest nervös för att det ska bli fel på är det som är roligast att spela och när jag övar har jag nästan svårt att sluta spela det stycket. Jag hoppas jag kan få fram den känslan på provet; att det är ROLIGT att spela.

Jag kommer ha fullt upp med jobb i helgen så förhoppningsvis hinner jag inte med att bli nervös. På lördgar är det dop och vigsel typ hela dagen och söndagkväll har Hosanna gospel konsert. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback