Jodå.... :)

Det tog hundra år för mig att hitta den glutenfria hyllan på affären! När jag väl hittade den blev jag förvirrad. Glutenfri pasta innehåller majs och jag får inte äta majs?! Jag ska nog maila näringsterapeuten och fråga hur det går ihop egentligen för hon sa ju att jag kunde äta glutenfri pasta. Det blev sallad idag istället :)

Idag hade jag bokat in en ansiktsbehandling under lunchen och inbillade mig först att det skulle bli lyxigt och skönt. Jag säger bara ett ord: SMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRTA! Jag överdriver inte! Det kändes som att hela ansiktet höll på att frätas bort! När jag kom hem och kollade mig i spegeln såg jag ett fruktansvärt rött och prickigt ansikte. Jag såg verkligen inte riktigt klok ut. Jag vet att jag förmodligen inte fick sminka mig efter den där behandlingen, men det gjorde jag. Jag hade ju skrämt ihjäl folk annars och jag skulle ju tillbaka till jobbet. Ansiktet är nog minst sagt rent nu iaf. Fick massage på slutet för att vilja komma tillbaka fler gånger :) Men vill man vara fin får man lida pin....

Jag ser fram emot kvällsfikat. :) Det blir risbröd med tartex-grejs och gurka på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback