Kväll

Äntligen är det kväll! Jag har hunnit med allt som jag skulle hinna med idag och det känns bra! Jag var t.o.m duktig och gjorde havregrynsgröt imorse (som jag egentligen inte alls tycker om, men med massa blåbär till går det bra!) Idag upptäckte jag att det inte känns lika jobbigt längre att bara sitta och äta ett äpple medan andra äter goda mackor med brieost med mera. Konstig, men ändå skönt att inte bli lika deprimerad som jag blev för en vecka sedan när jag fick tacka nej till allt som såg gott ut!

Nu sitter jag och njuter av detta:

Det är havregurt mixat med frysta blåbär! Underbart att dricka något som inte bara är vatten! :) Jag njuter och samtidigt kollar jag på "åtta hos stjärnorna". Känns logiskt att titta på det! Eller?

Idag har jag iaf klarat en vecka med denna diet och har faktiskt känt mig pigg hela dagen! Men jag blir fortfarande snabbt hungrig igen efter jag har ätit. Imorgon ska jag försöka göra någon typ av gryta till middag har jag bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback