Lite shopping

Idag gjorde jag några fynd! Jag köpte bland annat denna klänning för halva priset! :)

Jag känner mig väldigt nöjd! Plus att jag även fyndade en ja jag vet inte vad jag ska kalla den och bilden blev inge bra så den lägger jag inte upp, men det är typ en grå kort klänning (lite kappliknande med stora knappar). Hittade också en stooooooor aprikos collegetröja som jag inte kunde låta bli. Den kostade endast 99 kr och jag har inte haft ett aprikost plagg sedan jag var fem år tror jag :) Den kommer jag använda i sommar om vi ska ut och fiska eller något. Den har massa mjukt ludd i sig så den är jättemysig. :)

Min kärlek jobbar ikväll så jag får ha fredagsmys för mig själv.... boring.... Jag ska roa mig med att äta räkor, mango (orolig att den är omogen) och nötter ikväll medan jag tittar på Talang.

Annars är det jobb hela helgen för min del. Det är ju konfirmation :) Men lite lördagsmys imorgon ska jag hinna med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback