Första advent

Första advent är på väg och jag har pyntat och fixat hemma hos oss i stort sätt hela dagen. Jag jobbar ju på söndag så då finns inte mycket tid att pynta osv. Men jag vill att allting ska vara klart till första advent och bara få njuta den dagen och må bra istället för att ha en sån här dag som jag har haft idag = kaos, mer kaos, fruktansvärt mycket kaos, får undan lite i kaoset, minskar lite till osv tillsist klart!
Jag är glad att jag jobbar på första advent. Ska bli kul att spela traditionella adventspsalmer tillsammans med trumpet och leda min kör i några härliga adventssånger :)













Ja, det fick bli några bilder ikväll. Orkar inte skriva så mycket just nu. Tänker ligga på soffan och kolla på alla ljus och vänta på att min sambo kommer hem!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback