Frukost utomhus!

Vaknade av en dålig dröm och kände mig på allmänt konstigt humör! Det känns aldrig lovande inför resten av dagen när man vaknar på det sättet.
Snabbt som attan började jag fundera över hur jag skulle bli på bra humör igen och rädda dagen! Jag kom på den brilljanta idé att gå en riktigt lång promenad i skogen tillsammans med min bror och en ryggsäck med frukost! Han nappade på idén och vi gav oss iväg :) Nu tre timmar senare är vi hemma igen och med tanke på att jag inte är gräsänka längre vid kl 17 känns livet bra igen trots nattens oroligheter.



Uppför och sol! :) Härligt! Hade dock klätt mig för varmt så jag kände mig inte riktigt nöjd. Men det är ju faktiskt november så jag inbillade mig att mössa, vantar och dunväst var obligatoriskt. Kommer inte dyka upp någon bild av mig i detta inlägg för min klädsel skrek hej kom och hjälp mig.


Framme!



Zacke packar upp frukosten!



Zacke försöker hälla över sylten på ett snyggt och säljande sätt! Frukosten bestod även av macka och juice, så vi fick med hela kostcirkeln! Jag som har problem att äta risgryn i gegga skippade risifruttin. Kändes onödigt att
öppna den bara för syltens skull.



Under frukosten behövde vi då inte sakna någon morgontidning! Fanns otroligt mycket inristat kärleks-gulligull att läsa...

Nu ska jag leta lite recept efter något tårtaktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback