ja det är måndag

Jag skrev precis en sammanfattning av helgen, men när jag la in en av bilderna nu försvann allt! Irriterande och jag orkar inte skriva om allt igen! Iaf, helgen har varit bra och intensiv! Har hunnit med jobb, fika på stan, varit på Railway saloon där The Scramblers spelade, firat farsdag, varit på middag i Frök och lagat sallad kl 22.00 igårkväll. Sallad som skulle räcka till matlådor åt både Klas och mig. Blev perfekt!
Vi fick dessa kokböcker av svärmor igår :)



Böcker med recept som passar oss perfekt! Mycket roligare att bläddra i böcker än att leta recept på internet, tycker jag!



Detta receptet på en mycket god sallad hittade vi i en av böckerna! Jättegod! :) Det blev riktigt mycket så Klas fick med sig matlåda och jag har ätit den till både lunch och middag :)

Måndagkväll = ensam, trött, seg och kollar på meningslösa tv-program...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback