Jul, jul, jul! :)

Idag har jag beställt julgardiner från Jotex! Till min stora glädje hittade jag även gardiner som jag hoppas och tror kommer passa bra i sovrummet! Jag längtar, längtar tills det är dags att pynta hela lägenheten med jul! Det är ju något av det mysigaste som finns och jag längtar otroligt mycket efter att baka pepparkakor, dricka julmust, varm glögg med mandlar och koka knäck m.m. :) Våra pepparkakor blev ju riktigt bra förra året och i år ska vi ge oss på ett pepparkakshus också! Längtar :)



Underbart söta hissgardiner som vi ska ha i köket/rummet. Vi har fyra fönster i rad där och då tycker jag att det är fint med hissgardiner :)



Betställde kanallängder i detta fina tyg till sovrummet! Jag skäms över att skriva detta, men vi har fortfarande inga gardiner i sovrummet. Jag har ett vitt spetstyg i skåpet, klippt och nålat och allt utom sytt och då är det lite svårt att sätta upp dem... Vet inte varför jag har varit så lat... Nu känns det som att jag lika gärna kan vänta med gardiner tills dessa har kommit och ska upp den 27/11 :) Får sy de andra till våren helt enkelt :) Beställde även två kuddfodral i liknande tyg till sängen och två söta kökshanddukar :) De bästa av allt är att jag fick 50% rabatt på gardinerna :)

Nu ska jag strax experimentera ihop en middag till mig själv.. Det blir något med spenat, vitlök, morot och pasta eller bulgur kanske. Sedan ska jag ha en lugn och slapp tv-kväll och ladda inför lååååååååååååång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback