Middag, ljus och små små småkakor :)

En liten sammanfattning av helgen i bilder :)



Vi hade en trerätters middagsbjudning :)


Det blev en trattkantarelltoast till förrätt :)



Det var Tomas som vi bjöd på middag! Han fyllde hela 26 år och så här glad blev han när han fick presenten som överlämnades av Klas :)



Kan ha varit kanske den bästa presenten någonsin om jag får säga det själv! Han har ju användning för den i alla band som han är med i iaf :)


Det blev en jättetrevlig kväll med skratt och hyllningssång :)

Lördagen jobbade jag och på vägen hem från jobbet åkte jag till mormor med ett gravljus i hjärtform! Det var så otroligt vackert. Massa ljus precis överallt i det kolsvarta mörkret. Tog en bild med min mobil, men den återger absolut inte alls hur det såg ut men ändå....



Som sagt... Men det var otroligt, otroligt vackert och graven var så fin. Huvva, vad jag saknar henne....

Sedan bar det iväg till häggdånger på middag och till kaffet bjöds det på dessa små småkakor som vi hade pysslat ihop tidigare i veckan. Alla var jättegoda enligt mig :)



Skulle egentligen ha varit en glasyr på minimuffinsen, men jag var så trött efter maten och mamma kom på idén att det fick räcka med lite florsocker :)

Nä, nu blev jag hungrig. Ska laga mat tror jag bestämt medan jag lär mig några låtar inför "Marching for life" som går av stapeln om två helger i Sundsvall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback