Å hej och hå!

NU är det längesedan jag bloggade! Jag sa ju i ett svagt ögonblick att jag skulle blogga jättemycket i sommar medan vi höll på med inflyttningen för att visa hur jag tänkte när det var inredning på gång, men så blev det ju inte, uppenbarligen! Jag hade inget Internet på min dator och vill ju lägga upp bilder när jag bloggar plus att det var fullt upp med allt så det blev inte av.... DESSUTOM hade jag tappat bort min kamera. Var säker på att den var i häggdånger, men det var den såklart inte och efter många om och men hittade jag den i en påse i bilen, jättekonstigt.

MEN nu ska det bli ändring! Kameran ligger i en låda här hemma och jag har internet på datorn = inga fler bortförklaringar och mer bloggande från min sida :)

Idag blir det ingen bild utan bara massa babbel för att komma igång igen :) Till veckan ska jag fota lite i lägenheten och lägga upp här!
Jag har varit härnösandsbo i en hel månad nu (igen) och trivs otroligt bra! Lägenheten är perfekt och sambon är underbar. Jag lever i lyx helt enkelt!

Idag har jag haft en riktigt jobblördag! Först var jag solist på ett dop och sedan spelade jag på två dop och en vigsel. Jag har verkligen ett härligt jobb :)

Nu ligger jag på soffan och väntar på mat  lyx, lyx, lyx!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback