Det som inte fick hända har hänt!!!!

Vår diskmaskin har gått sönder = KATASTOF! Efter att ha levt med lyxen att ha diskmaskin i en månad så blir man helt förstörd/handlingsförlamad när den går sönder! Vår köksdel ser nu ut som hej kom och hjälp mig. Det är väl bara att gå ner till förrådet och hämta diskstället som jag har låtit gå i pension.... Bara Klas kommer hem från rep ska vi roa oss och umgås genom att diska. Diska är ju ett extremt roligt sätt att umgås på. Det vore ju mkt tråkigare att kolla på film tillsammans i härliga soffan. Varför ska man göra det när man kan diska? (IRONISK)

Hör och häpna, men jag har faktiskt joggat två gånger under denna vecka utan att orsaka någon större katastrof genom att bryta ett ben eller något. Jag tror att det var 15 år sedan jag joggade sist (nu låter det ju som att jag är jättegammal....Fy vad hemskt). Idag hann jag undan regnet så jag känner mig nöjd! Jag lyckades dessutom (nästan) göra en perfekt omelett med tonfiskfyllning. Den hade varit perfekt om den inte gick av på hälften när jag skulle få upp den från stekpannan.

Jag sa ju att det skulle komma biler på lägenheten, men jag har inte tagit några.... och batterierna är slut, men här kommer en "gammal" bild.

Denna pedestal köpte jag på ett loppis strax utanför Sundsvall :) Först tänkte jag måla om den, men sedan såg jag hur bra den passade ihop med krukan och blomman som vi har fått av Klas farmor :) Jag stylade till den med några prismor :)

Ja, det här får vara den första bilden från lägenheten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback