Fick nog!

I helgen förflyttade vi oss till Svartnora för att få koppla av och bara ta det lugnt! Klas hade spelning i Kramfors på lördagen. Jag följde såklart med och passade på att shoppa lite :) Hittade dessa skor och kunde absolut inte låta bli att köpa dem!

Jättesnygga och jättesköna! Kul att ha lite färg också istället för bara svart :) Fanns många andra snygga skor också så det var farligt att gå in där! Omöjligt att inte köpa något!

 

Idag har vi mest tagit det lugnt. Vi gav oss ut på en promenad i skogen och hittade mängder med kantareller!

 

I vanlig ordning träffade vi även på en orm!! Jag förstår inte vad det är med mig och ormar, men eftersom jag är livrädd för dem och absolut inte vill träffa på dem i skogen verkar de söka upp mig! Klas fotade den, men det blir inga ormbilder på denna blogg, huvva!!!

 

Dagens skörd! :) Vi är nöjda och har nu suttit och borstat dessa medan vi kollat på två filmer så det tar ju sin lilla tid :) Nu håller min älskling på att förvälla dem :) Han kan han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback