Lyxbadrum

Idag hinner jag inte skriva så mycket! Har haft en liten motig dag men detta ska rådas bot på med hjälp av gospel! Det kommer bli en kaotisk övning, men det har sin charma det också :) Blir så om man ska lära en kör 10 nya sånger på tre övningar!

Jag fortsätter genomgången av vår lägenhet här nu på bloggen och visar vårt underbara badrum!

Jag hade glömt bort att det var så där fint! Jag blev glatt överraskad på inflyttningsdagen! Golvvärme och handduksvärmare, det är lyx det :)

 

STOOOOOOR spegel och härliga spots i taket! LOVE! :)

Nu i efterhand tycker jag att jag hade kunnat städa lite bättre vid handfatet innan jag fotade, men ja, detta får duga!

 


Kommentarer
Postat av: Monica

Vilket fint badrum

2011-09-14 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback