Maaaaat

 

Finmiddagen som Klas gjorde i lördags blir dagens lyxlunch! :)

 

Squashbiffar, rotsaker i ugn, special tzatziki med dill (otroligt gott!) och en tomat/bönsallad med lite balsamvinäger. Hur gott somhelst!

 

Jag ser som ni förstår fram emot lunchen idag! :)

 

Detta är min lediga dag, men jag har en stor ångestgrej att genomlida! Jag ska till tandläkaren!! Usch fy och ve vad jag absolut inte tycker om att gå till tandläkaren. Mina övre visdomständer har börjat visa sig så jag är ganska säker på att det kommer bli något elände med dem... HUVVA!

 

Har massa småjobb som måste göras också tyvärr. Hade varit skönt med en HELT ledig dag, men jag ska göra absolut ingenting fram till kl 12. Efter det ska jag vara flitig och spela in gospelstämmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback