Sammanfattning i bilder

Nu när jag försöker komma igång med bloggandet igen tänkte jag visa lite bilder från vår Jämtlandsresa som vi gjorde under några dagar i juli!

Vi plockade hjortron :) Tyvärr hade några damer hunnit dit före oss så vi hittade inte jättemycket bär, men vi har så det räcker till några efterrätter i höst!


Vi var på en liten shoppingtur och Klas fyndade en väska på Röda korset! Det inhandlades även getost och getmese på ett gårdsmejeri :)

Teater i Döda fallet! En midsommarnattsdröm :) Hur bra somhelst trots lite regn! Denna bild togs några timmar innan föreställningen dock.

I väntan på att teatern skulle börja hann vi gå till Hängbron :) Lite stressigt men en härlig promenad :)

 

Efter teatern såg det ut så här! Helt underbart! Fantastisk kväll :) Kändes bra det med tanke på att det var kvällen innan Borgvattnet =/

Sängen inne i Gråterskornas rum där vi skulle sova. Ser ju ganska fridfullt ut ändå :) Jag missade helt att fota själva huset. Jag var fullt upptagen med att vara rädd!

Läskig trapp!

Den berömda gungstolen :)

Det var en spännande kväll/natt och jag kan mkt väl tänka mig att åka dit fler gånger. Bara att ta sig dit var ju en upplevelse! Mitt ute i ingenstans och väldigt mycket grusväg.

Vi besökte många fler platser också som Peterson-Bergers Sommarhagen, men jag slarvade med fotograferingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback