Sovmorgon!

Idag vaknade jag av en viss "mördarklocka" (det är min sambos hysteriska väckarklocka) kl 05.40. Jättekul med tanke på att detta är min lediga dag och som jag nämnt tidigare har jag vissa problem med att somna om. MEN idag måste ha varit ett undantag för jag gick och la mig på soffan och somnade om nästan direkt och sov till kl 11. Fick lite panik över att ha sovit så länge och satte igång med städningen direkt så nu ser det snart relativt bra ut här förutom alla sladdar som ligger kors och tvärs över golvet... Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar...

Tänkte forsätta visningen av vårt hem genom att lägga upp två bilder av vårt sovrum :)

Det ska upp vita spetsgardiner till fönstret och balkongdörren som ej syns på denna bild, men de ligger fortfarande i en påse, dock utklippta och nålade, men jag har inte haft inspiration till att plocka fram symaskinen! Ska göras någon dag!!

 

Ja, så här ser det ut, men som sagt tänk till en lång spetsgardin till dörren.:)

Nu har jag äntligen hittat vår hammare (den låg i städskåpet där den skulle ligga, men var fullt osynlig under några veckor, jättekonstigt) så idag ska resten av tavlorna upp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback