Viker tvätt med en ko...

.... ungefär så frisk är jag just nu. Feberdrömmar är alltid spännande och otroligt verkliga hur konstiga de än är, men för er som undrar så fungerar det hur bra somhelst att vika tvätt tillsammans med en ko.

Jag hade ju tänkt skriva och berätta hur det var i helgen! Jag hade en underbar upplevelse tillsammans med min kör Hosanna gospel! Det var vi och två körer till som fick den stora förmånen att bli ledda av Michael Dotson (en fantastiak musiker, körledare, kompisitör från USA). Vi hade en heldag med honom först där vi såg till att alla stämmor satt och dagen avslutades med en underbar konsert! Det bästa var att det var inte slut där! Vi hade två konserter kvar och de blev bara bättre och bättre! Jag har lärt mig otroligt mycket och hittat tillbaka till något som jag har saknat ett tag i musiken och i mitt musikutövande. Jag är otroligt tacksam!
Känns lite konstigt att först vara hög på adrenalin med massa idéer och energi, och att plötsligt drabbas av en monsterförkylning som drar ner en helt totalt. Antar att min kropp ville vila och ett bra sätt att visa det på är ju feber, snuva och hosta....

Vet inte vad jag ska roa mig med ikväll direkt. Är ensam då min sambo är i övik, men han kommer hem någon gång ikväll (sent gissar jag). Innebär att jag måste fixa någon typ av mat själv. Fy vad jobbigt...... har inga idéer alls..

jaja, nu ska jag fortsätta att ligga på soffan och göra ingenting och fundera på vad man kan äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback