Ny design!

Jag har ju inte bloggat på ett tag och jag vet egentligen inte riktigt varför. Tror att det har att göra med att jag läste en kommentar på facebook av någon som skrev något med att folk som bloggar måste tycka att de är så fruktansvärt intressanta. Vet inte varför, men jag började då fundera på det där och kom av mig helt enkelt. Jag följer ju själv flera bloggar och jag tycker bara att det är trevligt att få lite pyssel/mattips, läsa om andras bröllop, resor, vardag osv och man väljer ju själv vad man vill läsa! :) Jag tycker bara att det är kul att folk delar med sig! :)

Jag tycker ju inte att jag är mer intressant än någon annan och jag bloggar för att få skriva av mig lite och jag har bloggen som en liten dagbok (dock inte för privat) för att någon gång kunna läsa och se vad jag har haft för mig. Det är dessutom mycket roligare att skriva "dagbok" på detta sättet än för hand i en bok för här får jag ju även med bilder och jag ser dessutom vad jag har skrivit. I mina handskrivna dagböcker från 1800-talet ser jag ju knappt vad jag har skrivit, men det har ju sin charm det också och de böckerna kan ju alltid finnas kvar i någon låda som man glatt överraskad hittar vid 70-års ålder eller så. När jag är 70 kanske jag inte ens kan starta en dator eller vad det kan tänkas heta då. Vem vet hur allt har utvecklats då?! :)

Appropå det här med att vara teknisk! Som ni ser har jag en ny design och jag blev mäkta stolt när jag lyckades få dit en presenationsbild imorse PLUS presentationstext! Ja, jag kände mig nästintill som ett tekniskt geni! Det gick dock utför lite senare när jag skulle ge mig på att ändra bilderna i headern! Det visade sig vara stört omöjligt att krympa bilderna, vilket jag lyckades med utan problem på morgonen. Det kanske är precis när jag har vaknat och inte klivit upp som min hjärna fungerar bäst och inte ställer till det för mig. Nåja, jag får ge detta ett nytt försök imorgon!
Jag tycker i vilket fall somhelst väldigt mycket om den nya designen och jag tror att jag kommer bli peppad på att blogga nu igen! Snart är det ju faktiskt "bara" ett år kvar tills vi gifter oss, så snart kommer det dyka upp bröllopsplanering här på bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback