torsdagskvällsnöje..........

............. deklarera och betala räkningar............. guuuuuu vad kul och något som stör mig något så fruktansvärt är att jag tvingats betala tillbaka pengar till CSN som de påstår att jag är återbetalningsskyldig, vilket jag verkligen inte är, men jag har inte sparat alla lönespecifikationer och det är uppenbarligen omöjligt att få tag i de lönehandläggare (man kan ha flera olika om man tar sångjobb i olika kyrkor) jag hade medan jag studerade, så mitt tips till er som pluggar och tänker börja jobba... Spara ALLA lönespecifikationer i tre år och börja inte jobba i juni om du pluggar t.o.m maj för då räknas den lönen in i det du har tjänat medan du pluggade! Och det gjorde jag ju inte! Jag hade ju slutat plugga sista maj och fick ju inget bidrag i juni så jag fattar ingenting.... men, men nu är det betalat och det känns inte alls särskilt rättvist... suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback