Vilken helg!

Jag har haft lite fullt upp på sistone och varit sämst på att blogga igen!
Förra helgen var vi till Göteborg och hälsade på Klas mellanbror. Väldigt, väldigt trevligt och skönt att få komma bort lite! Jag provade massa brudklänningar och ojojoj vad svårt det kommer bli för mig att bestämma mig! Jag har redan hittat två som jag verkligen älskar och skulle kunna gifta mig i, men problemet är att de tillhör årets kollektion så om jag vill ha dem måste jag bestämma mig innan juni detta år för det är fem månaders leveranstid! Den ena klänningen finns dessutom bara i Göteborg och det är ju lite halvlångt dit. Den andra kan finnas i Södertälje om jag har tur!
Tänk om jag nu väntar till nästa års kollektion och så finns det ingen som är så bra som någon av dessa två!? Eller tänk om jag köper en av dessa och hittar något ännu bättre nästa år?! Jag vet verkligen inte hur jag ska göra! Fick ju inte fota heller så det är svårt att veta exakt hur de såg ut!! Men det löser sig :) Jag vet ju iaf nu att den typen av klänning som jag vill gifta mig finns och passar min typ av kropp! :)

I helgen har det varit massa gospel! I lördags var det gospeldag med Malcolm Chambers och Daniel Stenbaek i Skönsberg! Otroligt härlig dag och konserten blev hur bra somhelst! :)

Igår var det dags för Gospel möter Rockabilly i Granloholm och ojojojoj vilken upplevelse det blev ännu en gång! Kören bestod av närmare 60 personer så det blev ett väldigt tryck! :) Till min stora glädje fylldes kyrkan av så många besökare att vissa fick stå för det tog slut på sittplatser! :) MAGISKT var det och det var så grymt roligt! Helt otroligt att något kan vara så roligt och ge så mycket energi! Lyx!! :)
När jag sedan skulle hem såg jag detta fina meddelande utanför mitt arbetsrum :)



Lycka! Jag blir så glad och varm i hela själen :)

Idag har jag verkligen bara vilat! Även om man får mycket energi av sånna här grejer så kan man också bli helt urladdad och det är väl lite det jag är just idag så det har varit perfekt med en ledig dag då jag bara legat på soffan och läst alla fina kommentarer på facebook från gårdagen :)
Jag har dock gjort en kraftansträngning!



Jag har fyllt denna underbara låda med lunch till morgondagen! Jag fick denna av min underbara fästman förra veckan då vi firade 1 1/2 år :) Fick några andra fina saker också, men kameran strejkar så ni får bara se denna :) Den är ju helt underbar och nu kommer jag bli betydligt mer peppad på att ta med matlåda till jobbet! Han är smart min fästman! :)

Nu är det dags att fortsätta slappandet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback